Angst voor de Tandarts

www.angstvoortandarts.nl
Het is nu di 30 sep 2014, 20:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 14 nov 2011, 08:31 

hallo mensen, ik moet 6 december voor dagopname in ziekenhuis in amsterdam er worden vier kiezen uit gehaald onder narcose,
ik ben blij dat het onder narcose kan, ik heb alleen nog nooit een narcose gehad, wat merk je eigenlijk als je in narcose gaat, en met wakker worden ,
ik hoop dat mensen hun ervaring aan mij willen vertellen, gr digna

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 14 nov 2011, 21:08 

Attentie, attentie....

Wil mevrouw Paniekvogel voor de nodige ervaringen en adviezen zich melden ?????

Dank u !

Sorry Paniekvogel, maar ik kon het niet laten :lol: :lol: :lol:
Jij als ,,zorgdeskundige 'kan het altijd prima onder woorden brengen.....

:wink: :wink:

Maar Digna.... geen zorgen... je merkt he-le-maal niks...... het lijkt zelfs dat je je het gevoel heb dat ze nog moeten beginnen, maar de bahndeling is al klaar.
je merkt echt helemaal niks !!!!

Groet
Lafaard

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 15 nov 2011, 08:59 

hoi digna

ik kan je mijn ervaring wel vertellen, ik kreeg plakkers op de borst en 1 op de buik, bloeddrukmeter krijg je om, voor het zuurstof in het bloed krijg je op de vinger, daarna krijg je een infuus in de hand (was bij mij tenminste) daar voel je niks van alleen een klein prikje voel je
en toen draaide ze aan een knopje op een apparaat van de narcose en ik was echt binnen 5 seconden weg
ik voelde dat ik naar achteren ging, heel apart, werd wazig, maar het gaat allemaal zo snel digna, je bent echt zo weg.
en dan is het enigste wat je merkt dat je wakker word, ik deed mn ogen open hoorde iemand zeggen, het is klaar.
ik was nog niet echt goed bij, ik zag nog wazig, en weet ook niet hoe ik in de rolstoel ben gekomen, blijkt achteraf dat mijn vriend me er in heeft getild :D en het stukje naar de auto kan ik me ook niet herrineren, ze hebben me met zn 2en in de auto gezet.
ik werd pas goed wakker toen ik 3 uur later bijna thuis was, en toen was ik ook goed wakker.

maar de narcose digna hoef je niet bang voor te zijn, heerlijk gewoon, je valt in slaap en voelt en merkt niks, je word wakker en alles is klaar.
ik ben ook niet ziek of misselijk geweest na de tijd en ik heb ook totaal geen keelpijn gehad, en napijn ook bijna niet.
ik ben blij dat ik het gedaan heb, en ik zou het zo weer doen

liefs
petra

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011, 14:40 

Hallo Digna,

Voor zover ik begrijp ga jij in het ziekenhuis onder narcose. Daar heb ik geen ervaring mee, alleen de narcose bij Amalia.
Daar heb ik in ieder geval hele goede ervaing mee. ik heb niets, maar dan ook helemaal niets gemerkt van wat er allemaal in mijn mond gebeurde.
Toen ik na anderhalf uur wakker werd zat de prothese er al in.
ik ben helemaal niet misselijk geweest daarna, was meteen goed wakker en heb niet of nauwelijks napijn gehad.
De narcose die ze bij Amalia gebruiken is heel licht. daarom ben je ook meteen weer wakker als de tandarts klaar is.
Ik weet dus niet wat het is om in een ziekenhuis narcose te krijgen. Die schijnt naar wat ik hoor anders te zijn.
maar desalniettemin voel je er natuurlijk ook niks van.
ik vind het in ieder geval een geweldige manier van behandelen voor mensen met angst.
ook jou gaat dat lukken, dat weet ik zeker en dan zul jij weer stralende kerstdagen hebben met je nieuwe gebit.

Heel veel succes meid!!
Liefs paniekvogel.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 06 dec 2011, 17:15 

digna1974 schreef:
hallo mensen, ik moet 6 december voor dagopname in ziekenhuis in amsterdam er worden vier kiezen uit gehaald onder narcose,
ik ben blij dat het onder narcose kan, ik heb alleen nog nooit een narcose gehad, wat merk je eigenlijk als je in narcose gaat, en met wakker worden ,
ik hoop dat mensen hun ervaring aan mij willen vertellen, gr digna

hallo mensen ik ben vandaag onder narcose geweest, het is allemaal goed gegaan, had nergens last van na de narcose geen misselijkheid of wat dan ook had wel effe bloed gespuugd maar dat hield snel op, verder heb ik zowat geen last van napijn,heb geeneens kompressen nodig gehad, het is niet dik geworden wat een mazzel nu vier weken rustig aan doen en dan heb ik me eerst afspraak voor happen voor me frameprotheses in begin maart ben ik klaar met alles en is me gebit helemaal gerenoveerd gr digna

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2011, 13:45 

Toppie Digna..... ..
Ik weet dat er nu een enorme last van je gevallen is !!

Groet
Lafaard

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012, 18:43 

Goed gedaan Digna....ben trots op je!!!

Liefs Paniekvogel. :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur